Acte de col·locació de la primera pedra dels nous col·legis que foren inagurats l'any 1923. En primer terme i d'esquena l'alcalde Joan Brossa i el Sr rector Mn Joan Vicens junt amb molta gent del poble, prova de l'interés que despertava llavors la construcció d'un grup escolar per la millor qualitat de l'ensenyament de la mainada del poble.