La festa d'Homenatge a la vellesa als primers anys de la seva recuperació. El dinar de germanor fou servit al local de la Societat Recreativa i fou presidit per les autoritats Lluís Vilella, alcalde, Antonio Sant caporal de Guàrdia Civil el Sr. rector Mn Francesc Berga i els Srs Miquel Coll, Felicitat Llirinós, Germiniano Lozar, Angela Reyner organitzadors de la festa.