Moment en que és acabada de desenterrar i recuperar la pica de l'aigua beneida de la capella de Sant Jordi, desprès d'haver estat 150 ó 200 anys enderrocada amb més de 2 metres de terra i pedres a sobre. Immediatament fou restaurada i col·locada al seu lloc primitiu a l'entrada de la capella.
A la foto en Josep Panosa i en Martí Tomàs l'acaben de desenterrar en presència de Josep Reyner i Jordi Vergés mentre Juli Campeny feia la foto.