Per la festa de Corpus en que s'acostuma a muntar altars al carrer on s'hi aturava al seu pas la professó, s'en munta un a la plaça al lloc on es situa la cobla per tocar sardanes. En aquesta foto les germanes Teresa i Montserrat Pimàs Turón.