Tant aviat començaren els treballs de restauració i recuperació del conjunt de Sant Jordi, per la gent del Taller d'Història, hi fou col·locada una senyera a dalt de la Capella on més endavant s'adequà com a mirador. Des de llavors, sempre més, nit i dia hi ha estat present la senyera de Catalunya que per cert, es veu des de molt lluny