Data de publicació: 24 de Juny de 2014
El diumenge 22 de juny es va realitzar la visita programada a la ciutat de Barcelona, pel matí a l'Hospital de Sant Pau i per la tarda, a les excavacions arqueològiques del Born.
La visita a l'hospital va impressionar tothom, ja que és una meravella de l'arquitecte modernista Lluís Domènech i Muntaner. Després d'un bon àpat a Can Culleretes, per la tarda es va visitar el Centre Cultural del Born, un plantejament arquitectònic ben diferent i que posa en evidència les barbaritats contra Catalunya que els Borbons van cometre el 1714.