Data de publicació: 2 de Juny de 2015
El divendres 29 d'abril, alumnes de l'Escola Nova, acompanyats dels professors Ernest Redó i Xavier Merchante, van pujar fins la torre de Puig Marí per fer una classes de botànica i de vulcanisme. Les explicacions van ser d'en Narcís Munsó I d'en Juli Campeny, els quals els van presentar una una visió mes ampla de la realitat local