Data de publicació: 18 de Setembre de 2006
El proper diumenge 1er d'octubre se celebrará al Pou de Glaç de Buscastell un altre concert, l'últim de la temporada, amb l'ENRIC RIBALTA, flauta travessera i en JORDI ROCA, violí. Interpretaràn:
Sonata No. 4 en Mi menor de G. Ph. TELEMANN, Sonata No. 3 en Re major Op. 51 de J. BODIN de BOISMORTIER, Variacions sobre un tema de Corelli de M. BLAVET, tres àries de l’òpera “La Flauta Màgica” de W. A. MOZART arranjades per a flauta i violí, Duo No. 3 en Re major Op. 38 de F. A. HOFFMEISTER,i Allegro i menuetto WoO 26 de L. van BEETHOVEN.
Acabarà amb coca i cava. No us ho perdeu.