Data de publicació: 16 de Setembre de 2012
El passat 16 de setembre va tenir lloc el concert al Pou de Glaç que havia estat aplaçat per raó de la Manifestació de la Diada a Barcelona. Una guitarra (Ramon Dordal) i un violí (Alberto Reguera) van fer la delícia dels assistents. Una gran interpretació musical. Diferentes peces: OP 74 The Swan, Cançons Populars Catalanes, Paçoca, Histoire du Tango. En acabar el concert, un piscolabis per tots els assistents va tancar l'acte.