Data de publicació: 15 de Setembre de 2006
El passat dilluns dia 11, Diada nacional de Catalunya, a les dotze del migdia, vàrem celebrar un Concert al Pou de Glaç de Buscastell amb el GRUP CLAVILLA, quartet de corda format per Professors de música de les comarques gironines. Varen interpretar un repertori de peces clàssiques amb alguna peça tradicional catalana. Com no podia ser d'altra manera, l'acte es va cloure amb el Cant dels Segadors.