Data de publicació: 2 d'Agost de 2014
La reconstrucció de la torre de telegrafia òptica de Puig Marí és un exemple clar d'aquells somnis que hom té i que pensa que mai veurà satisfets. Però en el cas que ens ocupa no ha estat així, i en un increïble reduït espai de temps, la torre és una realitat.
Aquesta setmana s'ha començat a posar el terra, i si tot va com diuen en Machado i en Jordi (artífexs de l'obra), a finals d'agost ja estarà tot col·locat. Això voldrà dir que estarem al final de l'obra i que només caldrà decorar l'interior i posar-hi l'aparell de telegrafia.
Bona Festa Major a tothom!
Sembla que no pugui ser.....
Bona Festa Major