Data de publicació: 3 de Maig de 2015
Diumenge dia 26 d'abril es va fer una sortida cultural al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC). La visita guiada en català es va dedicar a l'art Romànic i al Medieval. El grup sabia que era un museu a l'altura dels més importants d'Europa, tot i així var quedar sorprès per la quantitat i qualitat de les peces exposades.
A la tarda es va visitar la Catedral, l'església del Pi, Santa Maria del Mar i el Barri gòtic.
A continuació, la foto del Fossar de les Moreres amb els patriotes de Maçanet i en què falta el fotògraf, Joan Pons.