Data de publicació: 11 d'Abril de 2015
Dilluns de Pasqua es va inaugurar la torre de Puig Marí en una sessió reservada als socis i a la qual hi van assistir un centenar de persones. En Narcís Munsó va fer l'explicació botànica per als que varen venir a peu a les 9 del matí. Posteriorment, en Juli Campeny va explicar el funcionament de la telegrafia òptica.
Per als que no varen assistir-hi, pels mesos de juny o juliol s'ha previst fer la inauguració definitiva i oberta a tothom. Si les possibilitats econòmiques del Taller ho permeten, hi ha la intenció de fer la gran festa que aquesta important reconstrucció es mereix.