Data de publicació: 14 de Setembre de 2014
El diumenge 12 d'octubre al matí es va celebrar un concert al pou del glaç de Buscastell amb l'actuació d'alumnes de l'Escola de Musica de Maçanet, amb unes interpretacions molt acurades que van satisfer els assistents. Aquest concert ha estat l'alternativa a les actuacions que s'han fet en aquest indret durant els darrers anys, i que enguany han canviat de format.
Des d'aquí encoratgem els alumnes de l'escola a continuar amb la seva formació musical, ja que pel que es va poder escoltar diumenge, tenen un futur força interessant al davant.
Felicitats