Data de publicació: 14 d'Octubre de 2014
El diumenge dia 12 al matí es va celebrar un concert al pou del glaç de Buscastell amb l'actuació d'alumnes de l'Escola de Musica de Maçanet, amb unes interpretacions molt acurades que van complaure els assistents.
Aquest concert ha estat l'alternativa d'enguany als cicles de música que s'han realitzat en aquest indret històric durant els darrers anys, i que ara han canviat de format.
Encoratgem els alumnes a continuar aquest camí, ja que per les interpretacions que van oferir, creiem que els espera un futur molt interessant.
Felicitats