Data de publicació: 1 de Setembre de 2012
La secció local de l'Assemblea Nacional Catalana va organitzar el dia 1 de setembre de 2012 una doble marxa per isar l'estelada a Torcafelló i a Puig Marí. També una manifestació joiosa (amb gegants i grallers) pel carrer dels Dolors fins a la rotonda d'entrada a Maçanet.