Data de publicació: 17 de Juliol de 2019
Benvolguts socis, benvolgudes sòcies,
Us recordem que els que vinguin al concert i berenar al castell de Torcafelló, s'han de dur els estris per menjar i beure; la resta va a càrrec nostre.
També us informem que començarem cap a les 6 de la tarda. Si penseu que hi fa massa sol no patiu, ja que les alzines ja fan força ombra. Qui vulgui e a dalt ha de venir amb antelació, per tal de poder col·locar bé el cotxe.
Us agraïm la vostra col·laboració.