Data de publicació: 20 de Juny de 2004
En aquests moments, s’ha canviat tota la instal·lació elèctrica que va quedar cremada per tenir-la a punt pel sopar-concert. Actualment, la instal·lació ja es troba en condicions de ser utilitzada. Hem de donar les gràcies als diferents socis i col·laboradors que amb les seves aportacions, fan possible anar recuperant la normalitat.
Estem fent les gestions necessàries perquè el dia 24 de juliol, dia de la festa a Sant Jordi, puguem tenir pintades totes la parts metàl·liques malmeses amb l’incendi.