Data de publicació: 30 de Juliol de 2007
El dissabte passat vàrem fer el sopar-concert al Castell de Torcafelló. Com sempre, l'ambient fenomenal i la nova il.luminació del Castell marca un pas més en el procés de rehabilitació d'aquesta petita joia arquitectònica que tenim a Maçanet, si més no, per la seva història. Els socis i amics del Taller vàrem poder gaudir de la bona música del conjunt que va animar la trobada i també de les vistes esplèndides que hi ha des d'aquest mirador privilegiat.
Fins a la tardor que ens tornarem a trobar, us desitgem Bones Vacances.