Data de publicació: 30 de Març de 2015
El diumenge 22 de març es va fer una sortida de socis a l'Arboç amb visita, entre altres, al poble amb les cases modernistes, la Giralda, el Castellet i el pantà de Foix.
El temps hi va acompanyar i el guia era un gran professional: Un dia rodó!