Actualitat

Sortida Cultural al Castell de Montesquiu

Data de publicació: 22 de Maig de 2012

El passat diumenge, dia 20 de maig, vàrem visitar el Castell de Montesquiu, a la comarca del Bages que actualment es propietat de la Diputació de Barcelona. Un castell i uns jardins molt ben cuidats amb un dia esplèndid tot i que al sortir de casa plovia i bastant. Després vàrem anar a Ripoll, visitàrem el Museu de Ripoll que, després de 10 anys de restauració, li han canviat tota l'exposició interior. Un cop dinats al restaurant la Perla tinguérem una visita guiada al Monestir i el Claustre de Santa Maria de Ripoll. Tot plegat un dia força agradable.

Últimes notícies

TALLER D'HISTÒRIA DE MAÇANET DE LA SELVA
C/ Dolors nº 2
17412 Maçanet de la Selva (Girona)
T. (+34) 685 484 098
info@tallerhistoriamassanet.cat