Data de publicació: 16 de Novembre de 2012
Una bona notícia: Aquesta setmana s'ha col·locat la reixa que faltava a la finestra de Can Trinxeria. Ara pot dir-se que la façana ja està completa com va ser originalment. Felicitem l'Ajuntament per aquesta acció. Les pedres i el ferro formen part de la nostra història que cal conservar. Ara fora bò completar la torreta que hi havia al terrat de la casa. Al menys l'estètica exterior conservaria el model de casa modernista ja que l'interior, per una restauració poc afortunada no en queda pràcticament res de l'original.