Data de publicació: 25 de Setembre de 2014
El proper dia 5 d'octubre, el Taller ha organitzat una sortida al pla de l'Estany. La visita consta de tres parts: a) la capella de Rocacorba, b) el bosc eròtic d'en Ginebreda i 3) un bon dinar i una passejada per la vora de l'estany.
Per a més informació, llegiu el cartell.