Data de publicació: 17 d'Octubre de 2010
Del 23 al 28 de Setembre un grup de socis i amics del Taller van fer una sortida cultural a l’illa de Sicília (Itàlia). Van visitar, entre altres llocs Agrigento, el duomo Montreale, inoblidable, Motzia, Palerm, la palatina del Palau Reial (treu la respiració). Segenta Erice, tot en conjunt una meravella de la història fenícia, greca i romana.
Una passada,,,,,,,, per recordar molt de temps. Veieu fotos d'aquesta sortida a la Galeria de Fotos.