Data de publicació: 23 de Setembre de 2014
El cap de setmana passat, un grup de socis del Taller van visitar Andorra, en dos dies molt ben aprofitats. Els amfitrions, com és habitual en aquestes estades, van ser en Jaume i la Mercè, socis de l'entitat i residents en el país del Pirineus, els quals feren que l'estada fos molt agradable. Gràcies, amics!