Data de publicació: 4 de Setembre de 2019
Benvolguts socis, benvolgudes sòcies,
Us proposem visitar l'exposició dedicada al fotògraf Valentí Fargnoli a Girona, dissabte 21 setembre a les 12 del migdia i guiada per Joan Boada, arxiver de l’Ajuntament de Girona, autor de l'exposició i estudiós de l’obra fotogràfica de Fargnoli.
Com ja segurament sabeu, Fragnoli es va casar a Maçanet amb Rosa Vilaseca de can Sal, i va ser un dels fotògrafs més importants de les comarques gironines.
Hem pensat que després de la visita podem dinar a Girona. Qui hi estigui interessat (en la visita, en el dinar, o en ambdues coses), ha de fer la reserva al telèfon 607080289 (Juli ).