Data de publicació: 4 de Maig de 2015
Per al diumenge dia 31 de maig s'ha organitzat una sortida al Cau Ferrat i al Museu Mar i cel (no el Palau Mar I cel de l'any passat). El Cau Ferrat era la casa modernista d'en Santiago Rusiñol que s'ha obert al public després de deu anys de restauració.
La visita a la casa i al museu serà guiada; es dinarà a Sitges i a la tarda es visitarà la vila per gaudir de les nombroses meravelles arquitectòniques de què disposa. A més a més, si fa calor i algú vol banyar-se...
Com que s'ha de concretar amb l'Oficina de Turisme de Sitges, les reserves s'han de fer quan més abans millor. Se sortirà de Maçanet a 2/4 de 9 del matí.